NÜFUSUN YÜZDE 5'İ ÇOK ZENGİN

YAŞAR EYİCE *- ALLAH DA AF ETMEZ İlber Ortaylı sayfasından şunları yazmış! 20 yılı doldurdunuz. 20 yıldır tek başınıza Türkiye’yi yönetiyorsunuz. Ülkeyi getirdiğiniz duruma bakın! Tarikatlarla-Cemaatlerle-Hırsız müteahhitlerle işbirliği yapılıyor. Bu da hepimizin bildiği gibi Türk Milletinin soyulmasına sebep oluyor. İnsanlarımızı ekmek kuyruklarına, pazar artıklarına, hastane sıralarına, ödenemez faturalara mahkûm durumdalar. Bunları da her gün medyadan duyuyor, öğreniyoruz. Nüfusun yüzde 5’i çok daha zengin, yüzde 95’i daha da fakir. Enflasyon azdı. Bazıları Cumhuriyet Tarihinin en büyük servet transferini yaptı. Tam bir “Ali Kıran Baş Kesen” kesilenler var. Atatürk’e savaş açanlar var. Devletimizi kuran ve bize özgür bir vatan armağan eden Önderimizin anasına bile hakaret edildi. FETÖ-CIA ile beraber olanlar, Türk Ordusunun Komuta Heyetini paramparça etti. İlkokul mezunu sümüklü bir yobaz, Türkiye’ye darbe girişiminde bulunacak seviyeye getirildi. Devletimizin kurucularına ağır hakaretlerde bulunan yobazlar, hala ortalarda dolaşıyor. ABD Başkanlarından biri bize beyzbol sopası gösterdi, diğeri “Aptal olma” diye hakaret etti Ruslar 34 Vatan evladını şehit ettiler, tek kelime edemedik hesap soramadık. Tarihimizi bilmeyenler var. İslam Dinini yol bulma aracı olarak kullananlar var. İnsanları dinle aldatanlar var. Görgüsüzler, siyaseti zengin olmak için kullanıyor. Hırsız Müteahhitlerin milyarlarca dolarlık vergi cezalarını siliniyor. Çocuklarımız, Cemaat-Tarikat-Vakıf Yurtlarına mecbur bırakılıyor. Toplumun üçte ikisini açlık sınırının altına yaşamaya mahkûm durumda. Bizi bu hale getirenleri Allah da affetmez. Sonunda sürünenler olacaktır, biz de göreceğiz… *- HADİ BE! Üniversite öğrencisi mantık yürütme sınavında! Profesör soruyor: - Uçakta 500 tuğla var. Biri düştü, kaç tane kaldı? Öğrenci: - 499. - Doğru. Peki, bir fili kaç adımda buzdolabına sokarsın? - Üç adımda. Buzdolabını aç; fili sok; buzdolabını kapat. Profesör: - Doğru! Peki, zürafayı kaç adımda sokarsın buzdolabına? - Dört adımda. Buzdolabını aç; fili çıkart; zürafayı sok; buzdolabını kapat. - Doğru! Aslanın doğum gününe tüm hayvanlar gitmiş, biri hariç. Hangisi? Öğrenci: - Zürafa. O hâlâ buzdolabında. - Doğru! Bir nine Timsah'lı bataklıktan geçmek istiyor. Bataklıkta kaç Timsah var? - Sıfır. Onların hepsi Aslanın doğum gününde. Profesör: - Doğru. Nine bataklığı geçmeye başlamış, fakat ölmüş. Neden? Öğrenci: - Kafatasının çatlaması sonucu. Profesör: - Nasıl yani ya? Öğrenci: - İlk soruda ki tuğla! Profesör: - Hadi be…’ *- GÜNDEN GÜNE ERİYORUM Esmanur Patan’in yazdıklarıyla tatil gününüzü, keyfinzi bozmak istemezdim ama ülkemizin acı gerçeğini paylaşmadan edemedim. Change.org SMA hastalığının tedavisinde kullanılan Zolgensma, İngiltere, İtalya, İskoçya gibi ülkelerde karşılanıyor. Son olarak Güney Kore de ilacın karşılanacağını açıkladı. Türkiye’de ise bu ilaç halen karşılanmıyor. Asenat bebek, ilacın Türkiye’de de karşılanmasını bekleyen SMA hastası bebeklerden biri. Asenat’ın ve tüm SMA hastası bebeklerin sesini duyurmak için paylaşmak zorunda kaldım. *- YARDIM İÇİN Esmanur Patan şöyle diyor: ‘Ben Asenat, annemin 4. Çocuğuyum. 8 buçuk aylıkken bana Sma tip 1 teşhisi kondu. Şu an 19 aydır devam eden kampanyamız %27’de. Ben ölmek istemiyorum, çocukluğumu yaşamak istiyorum. Dünyadaki nimetleri ben de görmek tatmak istiyorum. Damarlarımda yer kalmadı. Günden güne eriyorum. Bana yardım etmek istemez misiniz? YAŞAM HAKKIM İÇİN VESİLE OLUN N’OLUR ABİLERİM ABLALARIM. Bana yardım etmek için yapabileceğiniz iki şey var. Kampanyamı imzalayıp paylaşarak Sağlık Bakanlığı’nın artık bizlerin sesini duymasını sağlamak. İnstagram hesabımı ziyaret ederek Valilik onaylı hesap bilgilerimden bana yardım etmek, edebilecek olanlarla paylaşmak. Hepinize çok teşekkür ederim abilerim ablalarım.’ *-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ACİLDEN DE ÖNCELİKLİ

OKULUN DUVAR GAZETESİNDE ATATÜRK

NEREDEYSE İÇ ÇAMAŞIRLARINI BİLE ALACAKLAR