ÖNEMLİ OLAN GÖNÜLLERİ FETH ETMEK

YAŞAR EYİCE *- SAHİP ÇIKALIM 29 Mayıs İstanbul'un Fethi!.. AKP yönetimleri 2019 yılına kadar 29 Mayıs’ı olağanüstü bir şekilde kutluyor ve kesenin ağzını açıyordu… Ben Moskova’da da bazı kutlamaları gördüm, Paris’te de… İstanbul bunlardan geri kalmıyordu… Yelken Federasyonu’ndan bu daveti alınca aklımdan geçenlerin özeti bu yazdıklarım. 29 Mayıs İstanbul'un Fethi nedeniyle Boğaz'da yelken şenliği yapılacak. Federasyon Başkanı İzmirli olduğu için herhalde bu nedenle bizleri de düşünüyor, olmalı… İstanbul’un Fethi kutlamaları çerçevesinde İstanbul Boğazı’nda ‘Boğaz Kupası’ adı altında ikinci Yat ve Sportsboat sınıfları yarışı düzenlenecek. Ben aynı yarışların 9 Eylül’de İzmir körfezinde düzenlenmesini şimdiden öneriyorum. Hatta Cumhuriyet Bayramımızda da mutlaka çok daha görkemlisi için şimdiden programı yapılmalıdır. Bugün Arnavutköy’den ‘yarışı izleme teknesi’ kaldırılacağı da belirtildi. Gidebilir miyim? Gidebilirim… Çünkü şu günlerde Arnavutköy iskelesine en fazla 500 metre uzaklıktaki evimdeyim. Aşılı olmama rağmen böyle bir tehlikeyi göze alamam… Ama uzaktan izleme imkânımı kullanırım. İşin gerçeği şu: ‘İmkânsız yoktur! Bahane vardır! İstenince her şey olur!’ Yani benimkisi bahane… Bu kadar sıkıntılı insanımız varken, Boğaz’da ‘özel teknede yarışları takip ediyorum!’ diyerek keyif süremem… *- İMAMOĞLU: GÖNÜLLERİ FETH ETMEYE… İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu önemli günlerde ve çalışmalarını bana da kısa mesajlarla iletiyor. Bu sabah şu mesajı göndermiş: ‘Biz toprakları değil, gönülleri fethetmeye gidiyoruz!’ Ben de İstanbul’un fethinin 568’nci yılı kutlu olsun, dedim. İzmir gibi İstanbul’a da sahip çıkmanın önemini belirtmeme gerek yok.İ Unutmadan söyleyeyim; İmamoğlu İstanbul’un misafiri Kemal Kılıçdaroğlu ile birlikte Ataköy metro hattının açılışını da önceden açıklandığı gibi hizmete soktu. Burada şunu söyledi: ‘Hiçbirimizin boğazından aşağıya bir haram lokma inmeyecektir!’ *- HEDEFLERE TEK TEK ULAŞILIYOR Daha önce Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat’tan da bugün için aldığım bir davet vardı. Ama bu sabah şu düzeltmeyi gönderdi: ‘Genel Başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nun katılımıyla bugün saat 14.30’da toplu açılış ve temel atma törenimiz, pandemi koşulları sebebiyle online olarak gerçekleşecektir. Açılış törenimizi sosyal medya hesaplarından ve tarafsız televizyon kanallarından canlı olarak izleyebilirsiniz…’ Bu tarafsız birkaç televizyon kanalının ismine herhalde biliyorsunuzdur. *- BAŞKAN ENGİN SESSİZ SEDASIZ ÇALIŞIYOR Biliyorum; Birçok kişi şimdiki notlarımı çok basit bulacaktır. ‘Sorunlardan söz ediyorsun, sorun bu mu?’ diyecektir. Konu şu: Narlıdere Belediyesi'ne 2 yeni çöp kamyonu daha geldi… Belediye, kendi kaynakları ile yerli üretim 2 yeni çöp kamyonu satın aldı. Kamyonlar belediye otoparkında gerçekleştiren törenle hizmete alındı. Başkan Ali Engin ‘Yakın zamanda eskiyen tüm araçlarımızı yenileyerek hizmet kalitemizi artıracağız’ dedi. Başkan Ali Engin, ‘usta başkan’ Abdül Batur’dan sonra o kadar güzel işler yapıyor, halkla bütünleşiyor ki zaman zaman ‘Neden söz etmiyorum, ya da benim gibi medya neden çalışmaları görmüyor?’ sorusunu kendime yöneltiyorum… O iki yeni çöp aracı var ya, özellikle yaz aylarında o kadar önemli işler yapacaktır ki, bunu ancak değerini bilenler anlar bir de Narlıdereliler… Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir… Şu anda İzmir’in en temiz ilçesi unvanı Narlıdere’nin elinde… Bu sıfatın altına sığınılmadığı gibi çalışmalara sürekli destek sağlanıyor… Keyifli bir hafta sonu diliyorum… *-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ACİLDEN DE ÖNCELİKLİ

OKULUN DUVAR GAZETESİNDE ATATÜRK

NEREDEYSE İÇ ÇAMAŞIRLARINI BİLE ALACAKLAR