BORNOVA BELEDİYESİ DE ARKASINI GETİRMELİ

YAŞAR EYİCE *- TAKİBİ YAPILMALI, HESABI SORULMALI Aliağa’dan sonra şimdi Bornova belediyesi de evlerin balkonları için saksıda çiçek dağıtımına başladı. Çok da iyi etti… 65 yaş üstünde olanlara öncelik tanınıyor. Bu da doğru bir davranış, çünkü onlar daha kıymet bilirler… Çiçek fidelerinin yanı sıra, bunlara ek olarak sebze fideleri de veriliyor., Bundan ilk yararlanan da hemşerimiz Huriye Çetin olmuş. Çiçek ve süs biberi ile birlikte saksı ve gübre de hediye edilmiş. Bu önemli girişim bu kadarla kalmamalı. Bülten ile bitmemeli bu önemli iş… Birincisi iyi bir tanıtım kampanyası yapılmalı, çıkmaz sokaktaki kişi de duymalı… İkincisi; isteyene verilmeli… Verilmeli ama belli sürelerde ziyaret edilerek gerekli titizliği gösterip göstermediği de araştırılmalı… Çünkü bu güne kadar yüzlerce değil, binlerce fide ve fidan dağıtıldı… Acaba bunlardan kaç tanesi sağlıklı bir şekilde ilk günkü heyecanıyla bakılıyor? Yoksa çöpe mi gittiler? Gaziemir’de Optimum açılırken, Rönesans Holding davette bulunanlara hediye paketlerinin yanı sıra moda olan saksılarda çam fidanları dağıttılar. O hanımlar, beyler birer tane daha fazla alabilmek için birbirlerinin üzerlerine çıkmışlardı. Şimdi nasıl dağıtılan patates çuvallarını kapışanlar var, onlar gibi… Karşılarına geçip güldüm… Ama içime sindiremedim, burunlarından kıl aldırmayan bu özel insanların halini yadırgadım… Ve bu rezaleti yazdım… Çok sonra; belki de üzerinden altı ay geçmişti… Bir ara Haber Ekspres’te birlikte çalıştığımız değerli bir arkadaşımız Erman Munis aradı… Israrla ziyaretime gelmek istediğini söyledi. O günler, Pazarlama ve Halkla İlişkiler Yöneticisi olan sevgili Erman Munis’in bir şekilde iş aradığını düşündüm… Davet ettim ve bir yandan da ‘Acaba nasıl yardımcı olurum?’ diye düşünmeye başladım… Gülümseyerek geldi! Elinde de hediye paketleri… Bir de saksı içinde çam fidanı… Büyük patronları, benim yazımı ancak internetten okumuş…. Bana hak vermiş ve ‘özür’ anlamında gönlümü almak istemiş… Mesajı ile şöyle idi: ‘Bir daha hiçbir davette fidan dağıtmayacağız, sadece bu konuda çalışanlara madden ve manen destek sağlayacağız…’ Demek istediğim kentlerin güzelleşmesi için bu konu yani Bornova ve Aliağa belediyelerinin atılımları çok yerinde… İsteyene fide de, fidan da verilecek… Ama bakım garantisi istenecek… Ne zamandır aklımda, şimdi soruyorum. Özellikle esnafa bir değil birçok Türk bayrağı dağıtıldı… Bunlar nerede? Bayramlarda da çoğu asmıyor? Bunların da hesabı sorulmalı… Bilmem anlatabiliyor muyum, ne demek istediğimi… *- BAZI İLÇELERİMEZDEN 23 NİSAN GÖRÜNTÜLERİ
*-

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ACİLDEN DE ÖNCELİKLİ

OKULUN DUVAR GAZETESİNDE ATATÜRK

NEREDEYSE İÇ ÇAMAŞIRLARINI BİLE ALACAKLAR