ÇEŞME BELEDİYESİ KENDİNE İŞ BULUYOR!

 

YAŞAR EYİCE

 

*- ‘Yıkım’ hizmet değildir…

 

Saat 16.00’dan sonra Bornova’dan çocukluk arkadaşım Sezgin Can aradı. Kendisi ‘doğrucu Davut’.. Yalan dolan bilmez. İşlerini de kendi çözer. Bu kez belki de 50 yıldır ilk kez ‘Sana işim düştü!’ dedi. Merak ettim!

Telefon etmeden önce ‘Çeşme Belediyesi’nin zabıta memurları siteye gelmişler ve şikâyet üzerine en az 25 yıldır kullandıkları gazinomsu yeri yıkım kararını tebliğ etmişler.

Söylediği şu:

‘Yıkım kararı ve gerekçesi bir gün önce mi bildirilir?’

Ben kararın uygulanacağını, ancak kendilerinin savunma haklarının olduğunu söyledim.

Ve şikayet olduğu ve kayıtlara geçtiği için hiç kimsenin bir şey yapamayacağını söyledim.

Beklenen ve istenen şu:

Çeşme Belediyesi CHP’li…

Bunu da İzmir CHP Milletvekilleri çözer!

Olayın aslı ne?

Ancak bunu öğrenebilirim!

Ama kimden?

İzmir Milletvekili CHP Genel  Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’ndan mı?

Ya da son kurultaya kadar İzmir üzerinden en büyük etkisi olan Tuncay Özkan’dan mı?

‘Tuncay’ın borusu ötmez!’ diyeceğim ama, Kılıçdaroğlu onu yine görevlendirdi.

Aynen Reis’in yani Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın her türlü şartta yine İzmir AKP Milletvekili Binali Yıldırım’a, özellikle akçeli bir görev vermesi gibi…

Bazı isimlerden nedense vazgeçilemiyor!

Bornova’dan bir isim önerdiler:

Önceki Belediye Başkanlarından İzmir Milletvekili Kamil Okyay Sındır’ı anımsattılar…

‘Nereden bulacağım?’

Diğerleri için de düşüncem öyle…

Bulamazsınız…

‘Sen kimsin, neden arıyorsun, isteklerini yaz!’ falan filan…

Sezgin Can’ı kırdım!

‘Kanun- nizam- kimse dışına çıkamaz!’ dedim…

‘Bir kereden bir şey olmaz!’ diyenleri hatırlattı…

Daha birçok örnek verdi…

Sustum…

Siteyi anımsadım:

Çeşme’nin en ucunda…

Belediyenin bugüne kadar bir kuruşluk yararı olmamış..

Yollarını bile yapmamışlar..

Kaç kez, kaç dönemdir belediye başkanlarını ziyaret ettiklerini biliyorum…

Yani başkanı da…

Umut var ya, işte bu eksik olmamalı…

Birkaç kez gitmiştim…

Özel aracın yoksa ulaşamazsın.,,

Tam Sakız’ın karşısında..

Kimseyi rahatsız edecek, şikayet konusu da yok gibi…

Yani 25 yıldır site sakinlerinin toplandıkları bu gazinomsu yer en azından bir o kadar da hizmet verebilirdi…

Yani kanunsuz, bazılarını, hatta biz çevrecileri bile rahatsız edecek bir durum yok…

Hizmet verilmeden hizmet veriliyor gibi hareket kime ne kazandırır, bunu da merak ediyorum?

 

*-

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ACİLDEN DE ÖNCELİKLİ

OKULUN DUVAR GAZETESİNDE ATATÜRK

NEREDEYSE İÇ ÇAMAŞIRLARINI BİLE ALACAKLAR